OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Podnošenje prigovora

Privatni i poslovni korisnici

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u našim poslovnim prostorijama pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora.

Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte,

na adresu: TONet d.o.o., Široki put 119b, 32000 Vukovar ili

na telefaks broj: +385 32 441 152 ili

na e-mail adresu: info@tonet.hr

Trgovac se obvezuje odgovoriti na prigovore u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. Molimo Vas da uz isti dostavite i sljedeće podatke: Ime i prezime podnositelja prigovora i adresu za dostavu odgovora.

TONet d.o.o.

VAŽNA OBAVIJEST ZA NAŠE KORISNIKE

Dragi naši korisnici, 

Obavještavamo vas o privremenim promjenama koje će se dogoditi u našim uslugama kako bismo osigurali optimalnu kvalitetu mreže i unaprijedili naš sustav. U razdoblju od 09. svibnja 2023. do 15. svibnja 2023., od 01:00 do 05:00 sati, bit će ograničena ili nedostupna određena funkcionalnost naših usluga radi planiranog održavanja.

Ovaj planirani period održavanja je od izuzetne važnosti za nas kako bismo osigurali pouzdanu i sigurnu mrežnu infrastrukturu koja će zadovoljiti vaše potrebe i očekivanja u budućnosti. U tom razdoblju, naš tim stručnjaka će provesti ažuriranja, testiranja i unapređenja našeg sustava kako bismo vam omogućili najbolje moguće iskustvo korištenja naših usluga.

Iako shvaćamo da ova ograničenja mogu izazvati određene neugodnosti, želimo vas uvjeriti da ćemo uložiti maksimalne napore kako bismo minimizirali njihov utjecaj na vaše svakodnevne aktivnosti. Nakon završetka ovog razdoblja održavanja, očekujemo poboljšane performanse, veću pouzdanost i nove značajke koje će vam pružiti bolje korisničko iskustvo.

Svakako preporučujemo da planirate svoje aktivnosti u skladu s ovom obavijesti i da prilagodite svoje potrebe u vremenu od 01:00 do 05:00 sati. Molimo vas za strpljenje i razumijevanje dok radimo na poboljšanju naših usluga. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili trebate dodatne informacije, naš je korisnički tim uvijek na raspolaganju kako bi vam pružio podršku. Možete nas kontaktirati putem naše službene web stranice ili telefonski na broj koji se nalazi na našoj web stranici.

Hvala vam na razumijevanju i povjerenju koje ste nam ukazali. Radujemo se nastavku naše suradnje i pružanju još boljih usluga u budućnosti.

S poštovanjem, Vaš TONet tim za podršku.