Najčešća pitanja

Česta pitanja i odgovori

Više pitate više odgovaramo​

Potrebno je zatražiti neki od paketa putem internet stranice za privatne korisnike, poslovne korisnike, VoIP telefoniju, ZAS pakete kablovskog interneta, ili neke od paketa interneta + televizije. Naši djelatnici iz prodaje kontaktirati će Vas u najkraćem mogućem vremenu kako bi Vam dali dodatne informacije o paketima te kako postati korisnik. Ako se nalazite u dometu signala naš tim će instalirati opremu koja Vam je potrebna za spajanje, a nakon toga odabrati ćete željeni pretplatnički paket.

Svojem korisničkom računu pristupate na adresi https://tonet.hr/korisnik

Da bi mogli pristupati korisničkom djelu morate biti naš korisnik usluga, nakon čega dobijate sve pristupne podatke te tako lakše naručujete nove usluge, mijenjate stare, imate pregled svih računa na jednom mjestu i još dodatnih mogućnosti. 

Incoming mail server (Ulazni server) (POP3/IMAP):
SSL (preporučeno) – web.tonet.hr – IMAP Port: 993 / POP3 Port: 995
BEZ SSL – mail.tonet.hr – IMAP Port: 143 / POP3 Port: 110

Outgoing mail server (Izlazni sever) (SMTP):
SSL (preporučeno)  web.tonet.hr – Port: 465
BEZ SSL mail.tonet.hr – Port: 25

NE, i to je nešto čime se posebno ponosimo! Koristimo vlastitu (bežičnu) mrežnu infrastrukturu koja radi neovisno od Vašeg telefonskog priključka. Primjenjujući najnovije tehnologije i protokole ona nam omogućuje kvalitetnu i brzu komunikaciju i u najzahtjevnijim uvjetima! Veza između routera/modema koji se instalira na Vašoj lokacijii (sa najboljom optičkom vidljivošću prema prvoj pristupnoj točki) i Vašeg računala izvedena je kvalitetnim UTP mrežnim računalnim kabelom.

HAKOMetar je Java aplikacija kojom korisnici mogu ispitati kakvoću usluge širokopojasnog pristupa internetu tj. izmjeriti brzinu prijenosa korisnih podataka do svojega računala.
Rezultati mjerenja mogu vam poslužiti kao jedan od dokaza u postupku prigovora na kakvoću usluge. Prigovor se  podnosi pisanim putem operatoru u roku od 30 dana od dana pružanja usluge, odnosno u roku od 15 dana od dana saznanja za radnju ili propust operatora, uz koji prigovor prilažete rezultate mjerenja. HAKOM-u se sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama možete obratiti tek nakon okončanja postupka pred operatorom. Detaljne upute o načinu podnošenja prigovora možete pročitati ovdje.

UPOZORENJE!

Za korištenje aplikacije na računalu potrebno je imati instaliran Java Runtime. Prilikom pokretanja aplikacije korisnik će morati potvrditi da je svjestan mogućih dodatnih troškova koje će izvršavanje aplikacije izazvati (ukoliko korisnik nema “flat” paket, te mjesečni račun ovisi o količini prenesenih podataka), te da je suglasan s mogućim dodatnim troškom. Detaljni tehnički opis aplikacije možete pročitati u tehničkom rješenju.

Pokretanje ove aplikacije uzrokuje preuzimanje određene količine podataka s interneta. Na grafu su prikazane predviđene količine podataka koje aplikacija prenosi prilikom inicijalnog mjerenja u ovisnosti o brzini veze. Moguće je odstupanje od predviđenih vrijednosti. Najučestalije vrijednosti označene su plavom, a najveće moguće žutom isprekidanom crtom. Ukoliko korisnik ponavlja mjerenja, aplikacija svaki puta prenosi ponovno sličnu količinu. U slučaju nepredviđene greške ili nedostupnosti pojedinih poslužitelja aplikacija može prenijeti i veću količinu od predviđene u normalnim uvjetima što treba uzeti u obzir.

PRIMARY: 213.147.96.51

SECONDARY: 213.147.96.52

GATEWAY – ZTE RUTERI: 192.168.1.1

SUBNET / NETMASK: 255.255.255.0

Niste pronašli odgovor koji Vas zanima?

Pitajte nas a mi ćemo Vaše pitanje uvrstiti na popis kako bi i drugi korisnici sa istim pitanjem što brže došli do svog odgovora.

VAŽNA OBAVIJEST ZA NAŠE KORISNIKE

Dragi naši korisnici, 

Obavještavamo vas o privremenim promjenama koje će se dogoditi u našim uslugama kako bismo osigurali optimalnu kvalitetu mreže i unaprijedili naš sustav. U razdoblju od 09. svibnja 2023. do 15. svibnja 2023., od 01:00 do 05:00 sati, bit će ograničena ili nedostupna određena funkcionalnost naših usluga radi planiranog održavanja.

Ovaj planirani period održavanja je od izuzetne važnosti za nas kako bismo osigurali pouzdanu i sigurnu mrežnu infrastrukturu koja će zadovoljiti vaše potrebe i očekivanja u budućnosti. U tom razdoblju, naš tim stručnjaka će provesti ažuriranja, testiranja i unapređenja našeg sustava kako bismo vam omogućili najbolje moguće iskustvo korištenja naših usluga.

Iako shvaćamo da ova ograničenja mogu izazvati određene neugodnosti, želimo vas uvjeriti da ćemo uložiti maksimalne napore kako bismo minimizirali njihov utjecaj na vaše svakodnevne aktivnosti. Nakon završetka ovog razdoblja održavanja, očekujemo poboljšane performanse, veću pouzdanost i nove značajke koje će vam pružiti bolje korisničko iskustvo.

Svakako preporučujemo da planirate svoje aktivnosti u skladu s ovom obavijesti i da prilagodite svoje potrebe u vremenu od 01:00 do 05:00 sati. Molimo vas za strpljenje i razumijevanje dok radimo na poboljšanju naših usluga. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili trebate dodatne informacije, naš je korisnički tim uvijek na raspolaganju kako bi vam pružio podršku. Možete nas kontaktirati putem naše službene web stranice ili telefonski na broj koji se nalazi na našoj web stranici.

Hvala vam na razumijevanju i povjerenju koje ste nam ukazali. Radujemo se nastavku naše suradnje i pružanju još boljih usluga u budućnosti.

S poštovanjem, Vaš TONet tim za podršku.